Monday, October 26, 2009

Isteri Kawanku

Pertama aku melakukan hubungan sex ialah dengan bini kawanku.Aku memang menyewa satu rumah dengannya, kejadian ini berlaku ketika kawanku ini sedang pegi berkerja dan ketika itu aku bekerja pada shift petang jadi pagi tu memang aku dirumah

Pada pagi seperti biasa memang aku bangun awal dan sarapan yang disediakan oleh bini kawanku ni,tetapi sejak kebelakangan ini aku rasa kemesreaanya terhadapku mula berlainan sikit,kadang-kadang dia sering berborak mengenai sex dan menyuruh aku membeli vcd blue ni untuk tengok. Darahku mulalah bergemuruh,maklum la aku ni belum jumpa perempuan yg jenis begini. Pada pagi tu seperti biasa aku bangun awal dan selepas mandi aku duduk dibilik seperti biasa sementara menunggu bini kawanku panggil bersarapan. Tiba tiba pintu ku dibuka dan aku terkejut melihat bini kawanku ni terus ke sebelah katilku dengan memakai kain sarung dan hanya memakai t shirt putih tanpa memakai bra. Ketika itu lah aku melihat puting nya yg terbonjol disebalik baju putih yg dipakainya.

Apa akak nak ni, kataku tersipu sipu, takde saje nak temankan kau ni, dia terus melabuhkan kepalaya disebelah bahu ku sambil tanganya mula meraba raba pehaku. Ketika itu aku hanya memakai tuala sahaje. Sambil itu lidah nya mula menjilat jilat telinga ku sambil dia berbisik,i love u sejak dari u mula menyewa rumah ini. So u pernah ke melakukan sex ni? Kataku belum lagi. emmm kalau macam tu biar akak ajarkan.

Dia mulakan dengan semolot dengan bibirku dengan rakusnya sambil lidah nya dan lidah ku mengulum antara satu sama lain ,hampir 20 minit kami bersemolot dia terus mengigit manje leherku kemudian ke dadaku terus ke perut dan ke batangku. Terus dia menjilat batangku yang mula mencanak macam aiskrim. Hampir sepuluh minit dia menghisap batangku, beliau terus memimpin batangku masuk ke lubang mahkotanya. Ketika itu dia ada diatasku, sambil perlahan lahan dia mula melakukan pendayungan, lama lama dayungan mula menjadi ganas seolah olah dia sedang menaiki kuda, ahhh ahhh ahhhh, dia meraung kesakitan bercampur kesedapan, ketika itu aku dapat melihat buah dadanya yg besar itu bergoyang goyang,Lalu tanganku terus meramas buah dadanya dan terus aku bangun menyedut buah dadanya dan dia terus menekap buah dadanya ke muka ku.

Selepas hampir 15 minit dia diatas aku. Aku mula ubah kan posisi ku diatas pula. Sambil mulutnya dan mulutku bercium, aku memimpin batangku perlahan lahan masuk kelubang pantatnya. Aku mulakan dayungan dengan perlahan lahan selepas itu aku mulakan dengan agak laju dan ganas. Ketika itu lah aku terdengar suara manjanya mengerang ,ahhh ahhha ahhhh, laju sikit dik. Ketika itu aku dapat melihat bagaimana batangku ketika aku tarik keluar seolah olah kelentitnya juga ingin keluar.

setelah penat dengan adegan itu aku mula ubah posisi ku dimana kepalaku di pantatnya manakala kepalanya di batangku. Kataku i jilat pantat u u jilat batang i tau. Ok dia bersetuju. Kami mula menjilat serentak. Habis kelentitnya aku gigit manakala airnya yg agak hamis tu aku jilat dengan lahapnya, lidah dan jariku terus menikam bertalu talu ke lubang pantatnya sambil dia terus meraung manja seolah olah menyuruhku mengigit kelentitnya. Selepas itu aku terasa air mani ku mula nak terpancut, ahhhhhhh is coming, is coming, akak pun nak keluar ni, katanya, lalu aku terus pancut air mani kemukanya dan air mazinya pula memancut ke muka ku pulak. Ahhhhhhhhhhh legaaa, selepas aku lapkan muka ku dengan muka dia aku terus berpelukan dengan nya diatas katilku, katanya dia tak pernah rasa sebegini puas bila dia beranakkan anak pertamanya. Ketika itu suaminya mula dingin keatas dia, katanya dia nak buat lagi lepas in. Kataku tak boleh sebab lepas ni aku kena keje shift petang. Lepas tu takut takut kalau laki dia balik nanti.

Selepas itu aku mula melakukan sex dengan bini kawanku ini boleh dikatakan tiap tiap hari bila masa aku keje shift petang. Kadang2 di ruang tamu,di dapur dan di dalam bilik air, bermacam macam style kami buat dan tak sempat aku ceritakan dalam ruangan ini. Sesungguhnya main pantat bini orang ni mempunyai nikmatnya yang tersendiri.

1 comment: